Зробити домашньою|Додати в обране
 



 
» » ВІДБУЛАСЬ СПІЛЬНА НАРАДА КОНТРОЛЮЮЧИХ ОРГАНІВ ЩОДО УДОСКОНАЛЕННЯ МЕХАНІЗМУ БОРОТЬБИ З НЕЛЕГАЛЬНОЮ ЗАЙНЯТІСТЮ
---

ВІДБУЛАСЬ СПІЛЬНА НАРАДА КОНТРОЛЮЮЧИХ ОРГАНІВ ЩОДО УДОСКОНАЛЕННЯ МЕХАНІЗМУ БОРОТЬБИ З НЕЛЕГАЛЬНОЮ ЗАЙНЯТІСТЮ

В Головному управлінні ДФС в області відбулась спільна нарада керівництва обласної фіскальної служби, Держпраці та Пенсійного фонду за участю керівника Управління праці Департаменту соціальної політики ОДА з метою удосконалення механізму контролю у сфері дотримання законодавства про працю.

За словами начальника Головного управління ДФС в Івано-Франківській області Ірини Столярик, з початку року вступили в дію ряд законодавчих актів, пов’язаних з підвищенням до 3200 гривень мінімальної заробітної плати та зміною правил сплати підприємцями єдиного внеску до Пенсійного фонду. При цьому, значно збільшено відповідальність за недотримання мінімальних державних гарантій при виплаті зарплати – до 32 тисяч гривень, використання праці неоформленого працівника, неповідомлення фіскальної служби про його прийняття на роботу, виплату зарплати «в конверті» чи оформлення працівника на неповний робочий – до 96 тисяч гривень. Впроваджено відповідальність за недопущення держінспектора до перевірки суб’єктів господарювання - 320 тисяч гривень.

«Звичайно, застосування штрафних санкцій не є самоціллю контролюючих органів, адже ми зацікавлені в стабільній роботі бізнесу, його розвитку. З цією метою ми робимо акцент на роз’яснювальній роботі, донесенню до кожного платника інформації щодо вимог законодавства та відповідальності за його порушення», - зазначила Ірина Столярик.

За її словами, неофіційна зайнятість і виплата заробітної плати в «конверті» відбивається на Пенсійному фонді та місцевих бюджетах. Тому, враховуючи необхідність їх наповнення, а також забезпечення соціальних гарантій найманих працівників, контроль за недобросовісними роботодавцями є вкрай необхідний. При цьому, важливо не створювати зайвого тиску на платників, особливо сумлінних.

«З цією метою контрольно – перевірочна робота фіскальної служби піднесена на більш якісний рівень, спрямований на застосування ризикоорієнтованої системи. Запроваджено системний підхід до адміністрування, зокрема ПДФО та ЄСВ, який базується на аналітичному опрацюванню баз даних ДФС, оперативному отриманню інформації від інших контролюючих органів, що дає можливість передбачити та упередити ймовірні порушення у трудовій сфері. Перевірки плануються та проводяться при наявності високого ступеня ймовірності ухилення від сплати податків і платежів», - сказала керівник обласної податкової.

Під час зустрічі сторони обговорили робочі моменти щодо обміну інформацією в рамках виконання угоди про співпрацю, підписаної минулоріч, а також напрацювали нові механізми боротьби з нелегальною зайнятістю та виплатою заробітної плати в «конвертах».

скачать dle 10.5фильмы бесплатно
 

Управління Держпраці в Івано-Франківській області

Фактична та юридична адреса:
76018, м. Івано-Франківськ, вул. Незалежності, 67